Igår spelade jag ..

Igår spelade jag match mot Åkullsjön. Det var årets derbymatch enligt några.
Vi hade övertaget hela första halvlek men släppte in ett mål efter några få minuters spel (as usual).
Jag hatar att förlora! Ville bara slå ner alla i det där satans laget. För det första var inte dom bättre än oss och för det andra så grinade dom bara hela tiden. Hur kul är det att spela en match då motståndarna ligger ner varannan sekund? Inte kul alls. Plus att en ur det andra laget knäade mig i låret så kan just och pass ta mig uppför trappan. Bitter..

Trots världens suraste förlust så hade jag en helt sjuk bra kväll. Först åt vi, några ur laget, pizza och efter det umgicks vi och lekte lekar hos Gustafssons. Mitt huvud värkte som aldrig förr men det var bara att igronera.
 Vid halv 11-11 så for jag och alla mideråriga hem. De andra for till verandan i skellefteå. Det är sånna här kvällar jag har tok ångest över att bara vara 17 år. Vill så himla gärna bli 18!

Tack för en fin kväll. Vi borde göra det oftare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0