2012

Jag och Sofia kom på en hel radda med saker vi skulle göra under året 2012. 

  • Fara med mopparna till något randomställe
  • Tjäna 3000 kr som ska sparas till utlandsresor
  • Fara till Göteborg
  • Bada isvak
  • Fara till fjällen
  • Sova i ladan på kvarnberget
  • Träffa minst fem "bra" killar och få deras nummer

 

Det var lite saker vi kom på under kvällen. Inte enorma saker, utan saker vi kan klara av.

Nu till mina personliga nyårslöften:

- Köra gärnet då det gäller fotbollen
- Inte tänka "tänk om"
- Vara mer framåt
- Göra saker som är värt att minnas
- Hålla mig ifrån all alkohol (Vilket jag klarat mig suveränt från hittills. Får nämnligen en bil om jag klarar det)
- Ha sommarjobb
- Inte småäta godis, kakor osv
- Vara trevligare hemma


Jaa jag kommer inte på så mycket mera. Har stora planer och förväntningar om 2012. Hoppas det blir så bra som jag förväntar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0