Svar på frågorna

Tack för alla frågor och här har ni svaren: 

Postat av: klara

Vad lägger du helst pengar på? :)

svar: Utlandsresor tror jag. Jag älskar att fara till varmare länder och det är en upplevelse som man kommer ihåg.


Postat av: vendela

hm...ifall du fick byta kön under en dag, vad skulle du göra?

svar: haha det här kan bli pinsamt. Jag skulle prova kissa, ragga och göra sexuella saker.


Postat av:

Vem är den snyggaste killen i Skellefteå;)

svar: Den här frågan är galet svår. Jag kan inte svara på den. Finns väldigt många som är snygga.


Postat av:

Oskuld?

svar: nope


Postat av:

Har du en kille på G? =D

svar: Nej. inte vad jag vet iallafall.


Postat av: anonym

om du inte fick vara blond hårig, vilken färg skulle du vilja ha?

svar: Jag tror jag skulle prova rött. Sjukt sugen på det nu men vågar inte färga för att det är visst väldigt svårt att färga tillbaka.


Postat av: S

vilken bj föredrar du?
hur ofta äter du godis?
Cola, fanta eller sprite? 
söt,sur, choklad eller lakrits?

svar: Jag gillar half baked och cookie dough.
Jag äter godis på helger om jag inte skulle vara sjukt sugen någon annan dag. Nu har jag dock startat ett löfte med mamma så från och med nu godis endast lördagar. 
Cola utan tvekan!
Sötsur tillsammans. 


Postat av: ...

vem tycker du är snyggast och sötast i burträsk

svar: Den är också svår. Jag vet en som slår de flesta men vem vill jag inte säga. Tyvärr.


Fortsätt fråga, roligt att svara.
 


Kommentarer
Postat av: Paulina

dsm älskling!

2012-01-16 @ 11:47:59
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: ...

vad är din dröm att bli??

2012-01-16 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0