Älskar er ♥

Nu gott folk är jag tillbaka! Har inte haft något internet sen i torsdags så jag har snattat folks mobiler för att skriva lite iallafall på bloggen.

Helgen har varit hur bra som helst! Först en bussresa som var dryg till en början men med tiden blev det roligare och roligare. Sedan två fotbollsmatcher, mat som åts i sinne, två övernattningar på scandic, besök hos killarna, övernattning med olivia på ett nytt hotell och Ikea.
Båda tjej matcherna blev 4-0 till oss och därmed är vi vidare till slutspel som kommer att vara antingen här i skellefteå eller umeå. Oj vad jag gillar er tjejer! Låt oss vinna nästa match så inte det blir slutet.
Dock gick det inte lika bra för killarna..de förlorade båda matcherna och är nu ute ur cup kommunal:(
Min egen prestation är jag inte så imponerad över. Jorre tyckte att jag gjort min bästa match mot norrbotten. Tack för det! men njaa..håller inte med.

Ikea for jag mammi och familjen holm till på söndagen. Jag köpte porslin och spanade efter saker som jag kanske ska köpa till lägenheten.

Over n out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till segern och lycka till i nästa match.

2012-01-30 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0