Trästocks

Direkt efter min två timmars långa träning idag som kommer att bestå av rolig fys, eller det är då vad jag tror, så kommer jag att åka in till skellefteå för att gå lite på trästocks. Förra året var jag med Jonna och Lisa men iår tror jag att det blir med Sofia, Sebbe och massa andra kompisar. Är riktigt taggad trots att många har kommit med en massa negativ energi om att det kommer vara tråkigt och att direkt jag kommer dit kommer jag att vilja fara hem igen. Så tror jag verkligen inte det kommer att bli. Jag brukar tycka sånt här är kul.
Natten spenderas även i min halvklara lägenhet och för att mamma ska slippa vara orolig för att någon "äckel-gubbe" ska ta mig på vägen dit så får Sofia följa mig som sovar kompis! 
 
Nu blir det mat och sen jobbarhandskar, badkläder, slarv-träningskläder och joggingskor på. 
Hejdå! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0