Svenska Mästare

4 år har gått. Vinnst efter vinnst har jag fått uppleva, men även några få förluster. Att jag skulle bli svensk mästare med ett lag så bra som vårt hade jag aldrig i min vildaste fantasi drömt om. Heller inte att spela från start elvan som mittback och få göra två mål i finalen. Jag minns att på elitlägret 2010 i Halmstad så lovade vi våra tränare att om två år är det vi som spelar på den hära planen inför alla distrikt. Och nu har det hänt. Vinnst med 3-0 och därmed vinnare. 
Otroligt nog var jag inte så speciellt nervös inför matchen iallafall inte på uppvärmningen. Men då line up:en körde igång och vi sjöng nationalsången tillsammans med Ulrik Munther började det kännas.
 
Jag är så glad att ha fått varit med om allt vi gjort. Men det jag kommer att minnas och ta med mig mest utav är Junsele, Halmstad, Piteå, Dommarcupen, alla matcher och läger där emellan och självklart cupkommunal.
 
Fyfan vad vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0