Drag me to hell

Klockan är fyra och jag har just playat en andra skräckfilm med mina lööövly budds. Känner att jag inte har någonting alls att skriva om men kan väl berätta lite om hur dagen varit.

Först och främst sov jag till klockan tolv och efter det såg jag halva Tintin med William. Vid fyra tiden gick jag till mormor och åt en asgod middag och var där tills klockan slog sju och jag for för att möta upp Jesper och sebbe.
Vi och Sofia spelade massa spel och killarna vann inte en ända match. När Marcus, erik och emil anlände senare pallrade vi oss till brandstationen och duschade. Mitt hår är nu äckligt och strävt efter all tvål som blev inskrubbat i mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0