Alla dessa förväl

Varje gång jag har farit utomlands har jag sagt hejdå till alla mina kompisar. Först kramat dem på skolan eller på  träningen och sedan just innan jag hoppat på planet har jag skickat ett sms.
Jag minns förra gången då jag skulle till Rhodos och jag kramade hejdå till Vendela. Jag var nära att börja gråta för det kändes som att vi aldrig skulle ses igen. Löjligt jag vet.
Inför den här resan har jag inte hunnit säga hejdå till nästan någon. Fick en kram av Julia och Pauan på träningen men jag trodde jag skulle hinna träffa alla idag igen på matchen. Men jag kommer inte hinna se den.
Eftersom jag bara ska vara borta till måndag så känns det inte lika viktigt att säga hejdå, vi ses snart, men det är fortfarande en sak jag borde ha gjort.
Det blev som det blev den här gången. Kommer sakna er iallafall och det vet ni.

Hejdå alla nära och kära, okända och kända.


( shit det här lät nästan som ett självmordsbrev..:o )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0