London imorgon

Imorgon bär det av! Kan knappt fatta det själv att jag ska bort till London. Imorgon far jag först till Umeå och kollar lite på mitt lag spelar match (som jag har tokångest över att jag missar..) efter det flyger jag till stockholm för att senare färdas vidare till London. Till mitt sälskap kommer mamma, Anna, mormor och farmor. Vi kommer att bland annat se en Mamma Mia konsert, shoppa och förhoppningsvis kolla på vaxkabinetten.
Tyvärr är jag lite krasslig. Har haft feberdrömmar tre dagar i sträck och har lock i hela högra örat. Så flygningen kommer bli en pain men det är bara att härda. 

Nu blir det träning sen hem till Burträsk! Trevligt lov/helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0