Min helg

Bad update I know. 

Helgen har varit fullproppad med trevligheter. Har inte haft en minut för mig själv.  
Först på fredag så var jag med mina kusiner och lekte med Agnes, sedan på lördag så hade jag match och halv 8 hos mig och igår var jag hos farmor, var ute och gick samt såg BIK spela match. 

Matchen i lördags har jag inte mycket att säga om..vi spelade 3-3 mot ett lag som vi borde vunnit mot med åtminstonde 6-2 mot. FÖRBANNAT. 
Men kvällen räddades trots allt av ett gäng fina personer. 
Det började med att jag och Sofia grillade kött och majs, gjorde pommes, förätt och chokladpudding. Det blevsupergott men vårt betyg för maten är ännu inte satt. Efter det så for vi ut till alla möjliga lekparkar i Burträsk samt på multi och spelade fotboll. När klockan närmade sig 00.00 så for vi till Robin och hans kusin för att bada badtunna. Skönt nanting se vanvettigt var det! Inte före klockan 03.00 var vi hemma igen och slog på en skräckis som vi alla somnade till.

Nä min helg har varit bra! Trots en skitmatch. Nu är det bara 14 skoldagar kvar och endast 2 dagar kvar innan jag far till London. Livet är inte så tråkigt just nu!

Kommentarer
Postat av: klara

haha nä men vilken fin :D

2012-05-23 @ 23:34:11
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0