Vad jag gjort när jag varit långledig

Har fått en massa kommentarer sådär helt random, kul! Keep on doing it!

Jag fick en fråga om vad jag gjort då jag varit långledig. Jag har väl egentligen inte varit långledig på länge men när jag är långledig brukar jag träna fotboll, vara med kompisar, vara uppe alldeles för sent på kvällen och sova alldeles för långt in på dagen. Förut var det i Burträsk jag strosade omkring men nu mera är det skellefteå som gäller! Trivs som handen i hansken i den hära staden tillsammans med mina nya klasskompisar, även om jag saknar de gamla också.

Hoppas du fick svar på din fråga annars är det bara att fråga igen.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Tyvärr inte, men du hade verkligen tur som hittade den OCH cykeltjuven :p

2012-05-02 @ 22:00:33
URL: http://enannanocean.blogg.se/
Postat av: paulina

jag hatar att du är i skellefteå jämt:)<3<3<3<3<3<3<3

2012-05-03 @ 09:59:26
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0