Framtids planerare

Jag sitter och kollar på läsårstider schemat. Alltså där det står alla lovdagar osv. Bara en och en halv månad kvar innan jullov(kanske inte så bara, hinner med en jäkla massa prov på den tiden men) och efter jullovet är det mindre än två månader innan sport samt påsk. Är bara två veckor mellan sport och påsk. 
Hoppas nå fruktansvärt att det blir USA under sport. Länge sen jag var utomlands med familjen nu och jag saknar solen mer än allt. Den var ju knappt framme i år. 


Jag har insätt nu vilken framtidsplanerare jag är. Jag måste sluta med det! "Lev varje dag som om det vore din sista". Så borde jag börja tänka. Men shit så dyrt det skulle bli att tänka så. Skulle köpa allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0