A night to remember

Lagfesten igår blev inte alls som jag trott den skulle bli. Eller jag hade räknat med mat, utdelning av priser och tal men resten kom som en liten chock. Eftersom flera ur laget visste att jag är en av luciakandidaterna tvingade de mig att sjunga. Eller det började med att Anna och Emelie som drog med mig in på toaletten och fick ur mig några toner, så det blev som en mjuk start men ändå, jag är inte det minsta van att sjunga inför någon och att då sjunga inför hela laget själv...
I slutet av kvällen så befann sig Anna och Emelie på toaletten medans jag sjöng. Emelie började gråta och Anna förklarade utförligt varför det var så att hon började gråta. De båda nämnde även ett x antal gånger att man(jag) måste tro på sig själv. Och de har så rätt.
Även om allt detta inte fanns i mina vildaste fantasier så glad jag är att de tvingade mig till allt jag gjorde den kvällen. Och jag har börjat gilla er ännu mera.

Kommentarer
Postat av: elin

Norrbölegatan 38! Nära dej, Olivia och Julia!:)

2012-10-29 @ 12:37:03
URL: http://elinwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0