sick..

Feber, förkyld och ont i kroppen. Inte en sådan bra dag då det gäller energin kanske man annars så är den bra.
Min morfar har bjudit på mat och nu renoverar han mitt toalettrum, så det är lite fullt här just nu med saker men det känns bra att det är på börjat. Dock så känns det mindre bra att jag ligger här i sängen och tröstäter godis (kunde inte fara på träningen) medans morfar sliter. Men jag skulle bara vara ivägen om jag försökte hjälpa.

Imorgon ska jag fara till Jonna Marklund på Hair and Face för att slinga och klippa mig. Vilket känns ooooo så bra! Slutar även 11.30 så kan inte bli så mycket bättre. Hoppas bara att jag är friskare så jag orkar med att träna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0