So damn tired

Hej!
Idag vaknade jag alltså klockan sju av att min kusin låg och stirrade på mig. Så har nu varit uppe i 16 timmar. Aldrig förr har jag gått upp sju på ett lov då jag inte haft något speciellt för mig. Men jag hade lovat Agnes att inte sova så länge så jag hade inget annat val än att slita mig upp.
Efter att jag lekt, ritat och spelat spel med henne begav jag mig hem för att vara med Olivia. Och efter det dröjde det inte länge innan vi skulle vidare till Jennifer för filmmys tillsammans med Pau och Frida.

Nu är jag gode trött och klockan är bara 11.. shit alltså jag börjar likna min mamma. Lägger mig tidigare än tidigast.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0