Svar på kommentarer

  • Vad var din inspiration till dom fina färgerna på "Frågestund" bilden?
Svar: Haha jaa jag tyckte svart kändes lite trist så jag tog och blandade alla färger som fanns i färgrutan på paint.
 
 
  • Vad vill du jobba som när du är äldre? 
    Ditt favorit klädesplagg? 
    Dina 3 närmaste vänner? 
    Bästa låt? 
    Snyggaste kille och tjej i Skellefteå?
Svar: Jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill bli. Förut var det plastikkirurg men eftersom man måste ha sånna sjuka betyg för att få sig in på det kommer jag inte fixa det. Men jag hoppas på något jobb där det händer mycket. Inte bara sitta på ett kontor vill säga.
 
Mina favorit klädplagg är dessa:

Ljusblå tröja från Bikbok.
 
 
Brun, röd skinjacka från Gina och Svarta jeans från Veramoda.
 
Mina tre närmsta vänner.. Shit den var svår. Jag är ganska lika nära alla mina vänner men Sofia, Olivia och Paulina är nog närmst.
 
 
 
Bästa låten just nu är Some Nights av Fun.
 
Snyggaste kille/tjej i Skellefteå är helt omöjlig att svara på. Finns rätt många snygga.
 
  • Favorit färg? 
    Vem är din förebild?:)

Svar: Min favorit färg, bortsätt från svart och vit som inte anses vara en färg, är rosa.

Min förebild.. har många inom olika områden om man säger så. Men Jonna Marklund, Lisa Lindström ser jag upp till väldigt mycket.

 

 

 
  • Vad är dit mål med fotbollen?

Svar: Jag vill spela i allsvenskan och få fara på något landslagsläger någon gång i mitt liv.

 

  • Snyggaste kille i burträsk. Och sötaste kille i burträsk?:)

Svar: Snyggaste killen i burträsk måste nog vara Andreas Lindgren. Sötaste är Christoffer Rudin.

 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

älskar dig gumman!!!

2012-10-04 @ 16:21:31
URL: http://www.pakis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0