Min helg

Ett tag sen sist.

 I fredags åt jag på tatung med Olivia. Vi åt plankstek och bananasplit, tror aldrig jag varit så mätt någonsin!
Dagen efter det var det match som väntade. Sunnanå mot Gustafs. 13-0 blev slutresultatet och jag fick göra debut och en assist. Helt okej inhopp, gjorde då inte bort mig.

Efter det så var det lagfest(inkilsfest). Vi nykomlingar höll i en festen och om de andra i laget tyckte att vi gjorde bra ifrån oss blev vi inkilade. Riktigt kul faktiskt.
Kom hem vid två tiden kanske men höll mig vaken brano för länge. Så idag är jag som ett levande lik. Det ända jag orkat göra var att fara till makeupstore och fått en sminkningslektion och äta onyttigt. Men det är väl så de flesta söndagar ser ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0