Jag vill dit NU

Idag är en dag fylld med längtan. Jag är så taggad på jul, annandag jul, nyår, lov, fotbollscuper, fotboll över lag..osv. Men den som gjort mig mest exalterad är Lisa. Hon skickar dagligen underbara bilder på vad thailand har att erbjuda. Fint väder, havet, fester, nya människor.. you name it. Jag är så avundsjuk att jag spricker. Om jag inte hade haft skola och om William inte skulle hem hade jag inte tvekat på att följt med henne. Hon verkar ha det helt sjukt bra!
Men varför jag är exalterad är för att vi pratar lite om att jag borde komma dit efter att fotbollssäsongen är över och skolan är slut. Det låter som en hyfsat jä*la bra ide! Thailand är paradiset på jorden, eller topp 2 bästa ställena jag varit på iallafall. Åh jag vill dit nu!.. Men vi får väl se. I oktober kanske jag drar iväg.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0