Lite svar




Fy vad lite jag har att skriva. Men jag har fått några frågor jag kan svara på. 

Vad ska du göra efter skolan? Hur ser dina framtidsplaner ut?

Jag funderar på att fara till USA och gå college som min bror. Jag vill iallafall bort från Skellefteå och Burträsk ett tag. Lisa är just nu och äventyrar i Thailand. Jag skulle lätt kunna se mig själv samma sak! Men som sagt bara bort till något varmt ställe ett tag. 

Min framtidsplan har jag ingen aning om egentligen. Kanske gå högskola? Skaffa jobb? Bosätta mig och skaffa barn i burträsk? Låter helt ok!

Vad har du för betyg? 

Ehm..jaa bra fråga. Jag vet typ inte vad jag har i alla ämnen men jag ligger väl på ett C i det mesta. Inte nöjd med betygen men jag orkar inte plugga så med tanke på hur lite jag engagerar mig så är det helt ok. 

Är du singel?? Någon kille du gillar men som du inte sagt det till? 

Ja jag är singel. 
Gillar och gillar. Jag gissar att du menar gilla på det sättet att jag är kär. Och då blir svaret nej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0