Will miss u dear house

 
Nästa vecka måste det vara urplockat allt från mitt kära barndomshus. Känns jobbigt att måsta flytta från det ställe där man vuxit upp men samtidigt så bor jag ju mest här i stan så har inte så mycket att säga till om.
Vi har iallafallett span på ett parhus i Burträsk som förmodligen kommer bli vårt nya hem och med (rätt mycket) renovering kommer det stället bli nog så bra att komma till på helgerna.
Under sommarlovet så kommer ni hitta mig i min sommarstuga, hos mormor, hos farmor och i  min lägenhet. Blir verkligen en omställning från alla föregånde sommarlov då jag bott på ett å samma ställe och inte haft något sommarjobb. Nu blir det att fara lite som jag vill och jobba HELA sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du? :)

2013-06-13 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0