Sista löpsteget på IP för detta år

Blåmärken över hela mig, ömm och har huvudvärk. 
Så här känns det i kroppen efter denna säsong. Jag har seriöst blåmärken över hela mig! Tre på vardera ben, två på vardera arm ett på höften(som gör sjukt ont)... Osv. Varför jag har huvudvärk kan berott på skräckfilmen jag just såg på bio. Återkommer till det i nästa inlägg. 

Men nu är iallafall den här säsongen över. Känns det bra? Både och. Jag är sjukt taggad på att börja gymma och det kommer jag ha tid med nu, men på grund av att min säsong gått så sjukt dåligt så känns det mindre bra att inte fått visa vad man verkligen kan. Men det får väl komma till nästa år istället.
 Vi började den här säsongen bättre än någon trodde vi skulle kunna. Avslutade sämre. Men det känns ändå helt okej. För nästa år är det full satsning och då är vi redan beredda på hur vi ska hantera nya div 1.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0