Skype plugg

Denna eftermiddag/ kväll har i stort sett bara spenderats framför kemiboken. Från fem till tio har jag suttit vid den. (duschade, diskade, hängde tvätt också men..) 
Sedan klocka tio deltog jag i skype samtalet där några ur min klass diskuterade lite kemi inför morgondagens prov. Jag lärde mig mer på de här 20 minutrarna än jag lärt mig på alla lektioner vi haft sen skolan började om. Vilket visar vilken sjukt dålig lärare vi har. Förstår inte hur en lärare som inte kan lära ut och har varit illa omtyckt av flera generationer får jobba kvar. Helt sjukt, blir så irriterad. 
Hur som helst, nu känner jag iallafall mig  till mods att göra detta prov! Vilket jag inte gjort på länge. 
Tack för pluggkvällen kära classmates, skype äger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0