En bekännelse

Jag har kommit på en sak om mig själv. Eller egentligen har jag nog vetat det rätt länge men har som aldrig brytt mig om det eller trott att det var till någon betydelse att jag var sån. 
Jag är otroligt konflikträdd. Jag argumenterar gärna inte och har svårt att säga ifrån om saker och ting. Vill inte att det ska bli någon slags drama what so ever. Detta tycker min mor är en väldigt dålig egenskap och jag tror nog att hon kan ha rätt. 
Genom att inte kunna "bråka" eller ta en diskussion med någon annan än just mamma så får hon se lite värre sidor av mig. Hon vet att jag inte menar något med det och jag får alltid dåligt samvete efter att jag varit arg på henne över antingen en väldigt liten sak eller något som hon egentligen inte har någonting att göra med. Jag försöker att skärpa mig med det men jag tror att de är rätt många tjejer kring min ålder som är i en fas där man har lite extra höga samtal med sin moder. Eller? Känner du igen dig själv? 


Aja, nu har ni fått veta en sak om mig som ni kanske inte visste. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0