Jonna Marklund

 
 
 
 
Alice har blivit rätt så duktig på att blogga nu i sommar, men ja hade önskat att hon bloggat lite mer, skulle du blogga lite som Paulina (pakis.blogg.se) då hade jag vart jätte nöjd! Men men skit i de. De ja vill säga är att Alice är en av mina bästa vänner, har känt henne ända sedan hon inte kunde prata (Jag kunde dock prata för jag är två år äldre hehe). Men ja kan då säga att med Alice så har jag haft den roligaste sommaren i mitt liv. Tack för de Alice:D
I alla fall så hade jag en mysig gårdag med familjen, när jag höll på somna i soffan klockan tolv så banka någon på fönstret, de va så klart Alice (vem annars), tillsammans for vi hem till jim där dom hade lite partay, men de varade inte så länge, så vi tog oss ut till btk centrum på kvällen och hade hur trevligt som helst! Tack för igår, och tack för att jag fick låna din blogg, de va jätte kul. Förresten den som skriver är din älskade vän Jonna! Här kommer lite bilder från vår sommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0