Långhårig kisse sökes

Gårdags kvällen som jag trodde skulle bli spenderad ensam blev istället spenderad med Lova, Elin och Pau. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, kom in på en hel del riktigt djupa saker(kanske tar upp det här sen), sedan åt vi en jäkla massa onyttigheter. 
 Jag var kanske inte jätte inne i deras samtal hela tiden, mina tankar fanns någon helt annan stans. Nämligen hos katter:$ Alltså jag bara måste ha en. Jag spårade ur lite igår och frågade bland annat Isabell, som jag aldrig förut pratat med, var hon fått sina fina från och fick svar riktigt snabbt. Tack för det igen! Sedan började Pau söka på blocket om några långhåriga katter var till salu... Det verkar som att jag är ute lite i fel tid. Men Mirres kisse, som jag har nerkärat mig lite i, ligger bra till (den svarta jag visat bild på här några gånger och här nere kommer den igen). Men vi får se vad som händer! Om någon vet en kisse som ska säljas och är långhårig kan den ju alltid kommentera eller höra av sig på något annat sätt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0