TBT

Pappa bad mig leta reda lite bilder på stugan så jag håller nu på att skrålla igenom min blogg. Herregud vad jag saknar tiden som varit. Då jag gick i 7-8-9b och i stort sett bodde i sofias stuga tillsammans med mina klasskompisar. Vi gjorde någonting hela tiden. Tältade i spöregn, grillade, hade discon, pallade, såg filmer i sinne, åkte pulka i kvarnberget, övernattade lite här och var, spelade spel/hockey/fotboll/volleyboll.. och så mycket mer. Jag saknar det gänget, alla var så ivriga på att göra någonting hela tiden. Jag saknar också den tiden man hade över att spendera tillsammans. Nu har alla andra saker för sig och enda gångerna man riktigt kan hänga som förr är då det är fest, vilket inte riktigt är samma sak. Men en sak som aldrig ändrats är att oavsätt tiden vi spenderar isär så är vi lika bra kompisar då vi ses. Eller så ser iallafall jag på saken. 

 
Några få av väldigt många minnesvärda bilder. 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0