Min helg

Fredag
• Jag och syskonen Backman for till Jim och red på hans mammas häst. 
• Jag for till kalkbruket, en liten håla med vatten där någon även satt upp en studsmatta. 
• Jag Jonna och Emelie hade vinkväll, fast jag höll mig till vatten. Vi gick ut på Olles och jag var chaffis för bl.a. min bror. 



Lördag 
• Jag for på kalas i Bygdsiljum där vi på bilden nedan firade Julia som blivit 19 år. En riktigt mysig och lugn kväll. Vi lekte lite lekar, pratade och åt såklart go saker. Julia hade gjort värsta pyntningen i hennes lilla hus på gården. Är lite avundsjuk på att hon alltid är så kreativ.








 
Söndag 
• Åkte ned till Sundsvall och spelade match mot storfavoriterna Sundsvall DF. Vi lyckades få med oss ett poäng och jag tror att alla i mitt lag var riktigt nöjda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0