Lägesuppdatering

Jag lever kan jag ju börja med att berätta. Jag ligger i Umeå på sjukan och  mår mycket mycket bättre! Hur jag kom hit ska jag säga er nu.
Min hals var lika jävlig som förut, möjligen lite bättre, men då började min gom svälla. Så på tre timmar var den så svullen att ena sidan gomen var tryckt mot min tunga. Jag fick lite panik, jag drog till skell och de skicka mig vidare till Umeå för operation av en halsböld(något). 3-4 på morgonen (eller igår natt?) så fick jag massa olika bedövningar i näsan och halsen. Det de sprutade i näsan är ingen favorit! Shit va äckligt.
När de börjat domna bort rejält i munnen började läkarna "picka" med en sugrörssticka på halsbölden men ingenting hände. Så jag fick bli om pysslas med nålar, dropp och prover istället och senare bli inlag med min madre på ett fint rum för att sova. 
 Klockan 11 imorse någon gång var jag hos nästa docktor som gjorde samma sak som de förra fast istället för att picka så skar han med kniv. Bland det vidrigaste jag varit med om. Var och blod i hela käften. Men gud vilken skillnad det är nu! 

Imorgon väntas ännu en lika operation bara för att se så att allt är tömt. Hoppas jag får fara hem tidigt så kanske jag hinner se lite av Sunnanå cupen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0