Nyårsafton 2013

Mitt nyårsfirande blev väldigt annorlunda mot alla forna nyårsaftonar. Förut har jag alltid varit med mina barndoms burträsk vänner men i år så skippade jag (hör å häpna) traditionen och for till Skellefteå med Emelie! 
Förfesten var inte alls så rolig, eller jag kände knappt någon och det var inte min typ av fest. Men när vi kom till Skellefteå, just före tolvslaget, blev det lite roligare. Jag träffade fler bekanta människor och så vidare. Dock så missade jag tolvslaget. Vi kom in i lokalen och då skrek alla bara att vi skulle ut för att nu var det ett nytt år. Lite tragiskt, rätt viktigt att ha nedräkning.
Det hände ändå rätt så många minnesvärda saker under går kvälls natten. Ens byxor sprack, en raket sprängdes på marken så att det börja tjuta i öronen, någon kastade en flaska på ens axel så att den "gick ur led", jag har blivit alldeles rödflammiga på kinderna på grund av kloret jag badade i.. Sen så hände en massa fler saker som jag tyvärr inte kan dela med mig. 
En helt okej kväll ändå. Fast kändes verkligen inte som nyårsafton. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0