25 mars

Värdelös uppdatering.. Jag som tänkt skriva som en dagbok från resan till USA här. Men ikket! Vart strul med wifi så jag orkade inte. Bilder från resan ska komma, då jag orkar ta tag i det. 

Annars då? Jo idag är det min födelsedag. Förra året så var Olivia och Sebastian hos mig då klockan slog över till 00.00. Jag och Olivia skrek och Sebbe skrattade. I år så såg det lite annorlunda ut, jag var själv och inte alls lika lyrisk. 19.. vad är det egentligen för onödig ålder? 
Finns så mycket jag vill hinna göra och nu känns det som om tiden bara tickar förbi. Jag har åldersnoja och är bara 19, haha vad är felet på mig? Men jag vill bara bli 21 sen får tiden mer än gärna stanna!

Aja, nu ska jag fira med lite projektarbete, mördarfys och sedan middag med mamma och pappa. Blir nog bra trots allt.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0