Beautiful



Vädret idag har varit helt sjukt bra. Dock spenderade jag mer än hälften av den i en buss. Men det kändes som en riktig sommardag då jag klev av bussen och kunde spela boll i bara shorts och t-shirt. Plus att jag fick spela på naturgräs,  må ha varit världens sämsta plan men det bortser jag från. Även om det bidrog till en väldigt tråkig och lam match. Men vi vann iallafall och är vidare i svenska cupen. 
När bussen anlände i burträsk igen gick jag och Paulina ut en sväng och tog lite bilder, la ut på my story.. Vi höll även på att bli inlåsta i kyrkan då vi gick in där för att försöka få oss till tornet. Det var låst dit upp tyvärr.
Men min lördag har väl varit helt okej. Synd bara att jag sög på matchen och är så trött såhär tidigt. Hade velat hitta på någonting mera. Meeeen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0