Svar

Fick mig just en väldigt rolig och gullig fråga. Såhär lyder den:
 
Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man gå och lägger sig och verkligen höra hur omvärlden stängs ute. Sover själv jämt med öronproppar då jag har svårt att somna med störande ljud om kring mig och sover väldigt lätt. Vaknar av minsta lilla ljud om jag inte har propparna på mig. Har du något bra tips på öronproppar att sova med? De vanliga gula som jag har får jag ibland lite ont av.
 
Öronproppar måste allvarligt vara en utav de bästa uppfinningarna. Ehm.. de jag använde då farmor sov här var ett par rosa som finns att köpa på apoteket. De gjorde inte ont att ha i men jag vet inte hur det blir om man använder de flera nätter i sträck.
Några öronproppar som jag definitivt INTE rekommenderar är vaxöronproppar. Jag använde det när jag var i Thailand och det slutade med att en bit av vaxet fastnade i örat och jag blev halvdöv resten av resan. Så kör på de vanliga! Det är minst "riskfullt".
 
 
 
Om tre dagar kommer Wille hem till Sverige igen. Men denna gång kommer han inte hem ensam.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0