Dagen innan stora dagen

Idag har jag mest bara kramat och sagt hejdå till alla. Släkten har varit här och ätit gofika, farmor började nästan gråta och då sa vi inte ens hejdå. Undra hur det blir imorgon då jag kramar henne hejdå på riktigt. 
 Sen så for jag till Emelie och blev överraskad av världens uppdukning med tända ljus och massa gott. Till och med TVÅ celsius som jag älskar! Såna här gester uppskattas så otroligt mycket. Och jag känner redan nu hur mycke jag kommer sakna henne. Men tiden rinner iväg så obehagligt fort att hips vips är jag hemma igen! 
Dessutom så hann vi planera lite inför nyårs. Det kommer bli fett om allt vi planerat blir av! 

Nä men imorgon så ska jag se till att få med det sista till packningen, fara ut och springa med Doris(palles hund som vi sköter) och fara runt till alla och krama dem ett sista hejdå innan thai. 


Glöm nu inte att titta in på vår reseblogg som vi ska försöka vara bra på att uppdatera där borta. Mest bilder tror jag dock kommer hamna på min snapstory så adda SCHONFELDT om ni känner för det. Här är bloggen: svenskarnaithailand.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0