Helgen





Min helg har gått åt till laget. En bussresa till Kiruna som bestått av massvis med kakor, spel och planering inför avslutningsfesten. Sedan övernattning på dundret, rummen vi sov i var som fängelsen. Enda anledningen varför jag säger så är för att vi inte hade några fönster. Egentligen var rummen sjukt fräscha. 
 Dagen därpå blev det ännu mera äta och planering. Sedan såklart match. En stormig, kall, svår och tråkig sådan. I vissa tillfällen trodde jag att vi skulle blåsa bort. Gick inte att spela så bra då bollen i stort sett hade ett eget liv på grund av vinden. 2-2 blev iallafall slutresultatet. Och jag tror jag gjorde säsongens sämsta match. Usch, nog om den.. 
 Den här veckan är sista fotbollsveckan med bff innan serien är slut. Känns sjukt tråkigt faktiskt. Hatar uppehåll. Men då åker vi ju till Thailand och när vi är tillbaka bör försäsongen vara igång igen. Jippi!

Nä nu.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0