Liten del smärta...


Liten del smärta, trötthet, irritation och överväntan. 
Smärtan och irritationen beror på min vrickade fot. Vet inte vad som hände men någonting gick då snett, min vänstra fot tillexempel. Tröttheten är bara pågrund av den nuvarande tiden och för att jag vet att jag måste stiga upp 06.30 imorgon igen. Till sist har vi överväntan. Jag är övervänt för så många saker! Till att börja med: morgondagen. Där jag ska gå "smink kurs", shoppa med farmor och vara med mina närmsta och äldsta vänner. 
Sen så är jag övervänt inför Thailand. Och inte bara lite heller. Håller på att bli tokig. Vill dit NU! Men jag är även övervänt inför USA. En del av mig har helt ställt in sig på att jag kommer fara dit. Men ingenting är klart än med skola eller någonting.. och det oroar mig. Jag måste fixa allt så det blir möjligt för mig att åka. 

Med detta säger jag godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0