13v och 4dagar..

..så länge sen var det jag bröt min fot. Jag har fått gå på foten i 5v och en dag.

När jag först fick börja belasta min fot trodde jag seriöst att jag aldrig skulle kunna gå normalt igen, springa igen eller spela fotboll igen. Jag är ganska chockad över hur fort rehabiliteringen egentligen har gått. Jag sprang igår 30 minuter utan problem. Jag har ändå hyffsad balans på foten igen. Det ända som inte riktigt är hundra är min styrka längst fram på foten. Tåhävningar är svårt och att jonglera med bollen och den träffar längst fram på foten känns väl inte riktigt som det ska än.
Men det känns verkligen som jag kommer kunna delta i alla basic saker på planen snart! Är så sjukt frustrerande att inte kunna vara med och att bara sitta på sidan av varje dag. Hoppas att PTn säger att jag får börja vara med i slutet av nästa vecka. Det skulle vara drömmen.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0