And so the picture is up



Då var bilden tagen. Lika fin som på alla andra head shots.. Aja! 

College livet hittills är väldigt hektiskt. Träning morgon kväll och där emellan äre vila och mat. Om man hinner drar man till någon affär för att köpa snacks eller artiklar. Just nu är det även sjå med schemat till skolan. Förstår mig inte riktigt på allt och vet inte heller vad jag vill utbilda mig till vilket gör det hela svårare än nödvändigt. Men det löser sig! 

Det känns otroligt bra att kunna träna så mycket rehab som jag gör just nu. Dock tråkigt att inte kunna spela fotboll.. Håller på att bli tokig av att se alla andra spela. Men jag simmar, går på crosstrainer, cyklar osv. Har redan träningsvärk efter crosstrainern. Så inte van det! 
Maten är ostig. Helt okej god men ostig. Allt ska ha ost på sig. 
 Annars så knallar livet på bra. Har över 30 grader, bränt mig i ansiktet och på bröstet lite och tjejerna i laget lär jag känna mer och mer eftersom. 

FaceTimeade med willim för ett litet tag sen och så fort pre season är klar ska vi försöka träffa varandra. Längtar! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0