Rummet och toan



Så det här är korridoren och till höger och vänster är det dormrooms.



Här inne bor jag och Hillevi de kommande tre veckorna.

Kod till dörren. Lyckas alltid så fel så den lagga ihop lite. 


Såhär ser det ut inne i rummet. 


Ikea köpet. Fyfasen vad jag har börjar uppskatta täcke å kudde nu! Gårdags natten va riktigt jobbig. Men efter att ha fått tag på detta blev livet genast lite lättare. 




 
De tre sista bilderna är på toaletterna och duscharna.

Idag var det physicals där vi mätte, vägde och  tog blodtryck. Jag fick även gå till sjukstugan och träffa min kommande PT som ska hjälpa mig komma på fötter igen. 
Ikväll ska vi få middag och alla träningskläder. Längtar!
 För övrigt är det stört varmt ute, går nästan inte vara ute, och jag är jet lagged i sinne. Tröttare än någonsin... Längtar tills det vänder! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0