Southampton

Idag har varit en väldigt bra och lång dag som har spenderats i Southamptons. Först så for både tjej och killaget och tränade några ungar på en skola. Åldrarna var väl mellan 4-14 och de som var som minst var sååå söta, plus att de pratade engelska vilket gjorde dom ännu gulligare.
 Efter det så for vi och åt i vad jag tror var southampton city..inte säker men bilderna i början är i varjefall därifrån. Mycket mysigt ställe!  Sedan var det dags för beachen. Som jag längtat! Stranden var riktigt vit och fin men höjdpunkten var definitivt vågorna. De var riktigt stora, några surfade till och med i dom. 

När vi var klara på stranden och jag bränt mitt ansikte, som just nu är kokhett, for vi allihopa till killarnas tränare och badade i hans pool samt åt middag. Enligt mig kan inte dagarna bli så mycket bättre än såhär. Älskar stranden och sol. 

Imorgon väntar träning igen. Förhoppningsvis får jag öka längden på mitt löppass(för er som inte vet har jag fått börja springa igen!!!!!!). Annars så har jag inte så mycket mer att säga. Eller jo, jag fick träffa min bror igår då laget mötte hans skola. Mycket kul! Längtar tills vi ska ses igen men då på Manhattan.







Mina svenska vänner som jag ska flytta ihop med i något hus snart. Felicia och Julia.



Min amerikanska skadade kompis, Sarah. Vi två och Daniell sitter alltid med varandra på sidan av planen då de andra tränar. 












Husen var enorma här. Fick ingen bra bild eftersom de flesta var så in ramade av höga buskage. Men jag hade inte tackat nej till ett hus där! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0