Tillbaka efter bloggtorkan?

Efter några klagomål på min dåliga uppdatering så har jag bestämt mig att skriva iallafall ett inlägg. 
Egentligen hat jag en väldans massa bilder och roliga saker jag borde ha skrivit om men jag har inte haft orken. Men jag börjar med detta... 

Igår var jag med Vendela Jossan och Jenny, vi hade kex å ost kväll. En utav de bästa kvällarna den här "sommaren".  Allt vi snacka om osv.. Älskar det. Dock känns det jobbigt att ha så bra kvällar då det får mig att inse hur mycket jag kommer sakna alla när jag flyttar. Men jag hoppas innerligt att alla som sagt de vill hälsa på mig i NY kommer. Sen så kommer jag ju faktiskt hem till jul och sommar så det borde gå bra. 

Annars då? Jo idag har jag städat ut lägenheten för Pauan ska flytta in. Kommer bli spännande att se hur det ser ut efter hon flyttat in. Hon är så inrednings intresserad och duktig på att göra tavlor osv.. Tror det kommer bli så mycket finare än vad jag haft det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0