Knas





Just nu är jag lite lätt solbränd, rapar surströmming och är chockad över att ha pratat i telefon i två timmar. 

Vilket jäkla väder det varit idag. Legat och solat hela dagen. Fick världens déjà vu känsla från Thailand när jag låg där och svettades som en gris samtidigt som jag läste bok. Som jag önskar jag kunde göra om den resan! 
 Efter solningen tog jag och mamma moppen till tjärnbacka för att hejja på Agnes. Tre kassar satte hon och mormor och morfar fortsätter kalla henne för "mest lovande". 
 När jag och mamma skulle hem igen och jag skulle hoppa på moppen så släppte hon taget på den av någon anledning. Moppen tippade mot vänsterbenet men som tur var hann jag på något vis slänga mig av och har fortfarande benet i behåll. 

Till middag blev det suring hos Jennifer tillsammans med några tjejer. Riktigt trevligt och gott! Tack för det. Senare på kvällen for jag och pau till Lova för att umgås. Men jag fick vända på klacken rätt fort för jag hade glömt min spruta hemma. 

Nu har jag just avslutat ett 2h långt samtal med Mirre. Jag tror egentligen vi hade kunnat prata två till om vi inte insett att klockan var ett på natten och hon ska jobba imorgon. Tiden kan verkligen flyga förbi när man har mycket att prata om. 

Haha vilket konstigt inlägg. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0