Midsommar






























Min midsommar 2015 har varit den bästa kvällen på väldigt länge. Oj så kul jag har haft! Fått umgås med massor av mina bardomskompisar och gamla klasskompisar men även några som jag känner lite mindre. 
 Vi har lekt lekar, ätit, druckit, dansat, sjungit. Ja allt. Min krycka hann även gå av på något vis och jag fick krut i håret så att lite hår försvann från skallen men jag klagar verkligen inte. Jag skulle bara vilja återuppleva kvällen. Men vi får se till att styra ihop något allihopa igen snart! 
 
Avslutar inlägget med midsommarens bästa bild tagen av Julia. 



Tack för en helt sjukt bra kväll! 


Bilderna ovan är tagna av mig, Julia och Paulina. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0