Pappas dag


 
Igår var ingen vanlig dag inte. Nä för igår var det min pappas 50 årsdag. Dagen började med att vi for till central park och åt god frukost. Senare gick vi vidare in i parken, till där tvilling tornen har varit, över bron, tog tåget tillbaka till Manhattan och sedan åkte vi hela vägen upp till toppen på Rockefeller center. Shit va coolt det var där uppe alltså. Det såg inte riktigt riktigt ut när man kollade ut över New York City. Jag och pappa planerar redan att gå upp i en annan byggnad men då under dagen istället. Längtar! 
 Vi avslutade de hela med att äta på en god restaurang. Mycket bra dag enligt mig! Hoppas pappa tycker lika. 
 Idag kommer bli minst lika bra. För idag ska jag först hejja på laget till vinst och efter det ska jag se en hockeymatch. New York Rangers i Madison Square Garden. Sååå taggad!!

Skrolla ner nu och bli avundsjuka... 












Fler bilder kommer..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0