Lördag: six flags



Idag är det torsdag vilket innebär helg!! På vägen hem från skolan idag insåg jag att jag endast har en hel skolvecka kvar, sen är det bara prov. Sjukt vad tiden springer iväg! 

I morgon är det sista matchen med LIU innan nästa termin, hoppas jag får spela mycke av matchen. Känner mig inte alls 100% än men vill få i mig så mycket match som möjligt så jag kan börja spela med Morön då jag kommer hem.

Sist men inte minst: På lördag ska jag Wille Hanna och Andrea till six flags!!! I ut med att det är willes sista år på college tänkte jag detta lite som en graduation present, dock betala han själv hehe men jag står ju för sällskapet. Känns sjukt tråkigt att inte han kommer åka med mig tillbaka till NY nästa år... Menmen, vi får ta vara på sista tiden tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0