coooold

hejsan:)

Är det normalt att frysa inne en hel dag så mycket som man skakar?
När jag skulle ta på mig träningskläder igår frös jag så in åt helvetet, började prktiskt taget skaka.. 
 när studsmattan började så frös jag inte överdrivet mycket men jag var oerhört trött. På fotbollen efter så gjorde jag två mål. Börjar likna något nu! Leder shytte ligan(A)
Men måste göra mera mål! Hade tänkt fara och träna avslut osv med Olivia på gympan någon dag. Vi får väl se om man blir bättre efter det.
På zonlägret sa Jorre att om man tränar blir man alltid en mm bättre. Undrar om det verkligen är så?

Men nu ska jag gå och borsta tänderna, frächa till mig lite. Såå skriver väl sen.
Tycker faktiskt jag har varit riktigt duktig på att skriva(A)

Men se det hära klippet och spola fram till då Kajsa Bergqvist hoppar längdhopp.
Skämms över hon!



Kommentarer
Postat av: jimpan

chobre:D

2009-12-05 @ 00:34:03
URL: http://dbco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0