Yeahhhh

Hejsan;) Igår körde jag boxersize som ni vet. Oj så kul! Vi körde det i ett litet rum inne på isladan. Lite träningsverk på rumpan nu(a) Träningen efter var sådära vi gjorde inte så mycket, Inge spel blev det:( det var halv tråkigt. Före träningen var jag på konfan. sate vilket fika man fick;o lussebullar, pepparkakor, skumtomtar, varmcholad med grädde till och frukt. Verkligen inget att klaga på!(a) idag på skolan så hade va andra delen av matte provet och ett svenska test.på matten råka lena se när jag försökte fråga albin om ett svar.ajaj,måste prat med hon så det inte blir minus poäng. Ne nu måste jag kila. Har snart studsmatta sen blir det fotboll igen:D hejssss<3 btw, någon som ska på disco på fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0