12.30 kom Carl Peder in i rumme mine och sade godmorgon

jaa klockan halv ett... men det behövdes efter alla timmar jag förlorat av lite sömn.
På lanet i bjurfors som jag var på i torsdags sov jag kanske 4 timmar .... endå mycket.  tror att jag var ganska tråkig på kvällen. det var äckligt trångt i lill stugan. vi rymdes inte. låg på golvet. har ont i kroppen än. Efter lanet så for ´jag till stan med farmor, pappa och william. vi skulle kolla upp en bil åt brodern som snart fyller arton. och jag kollade på täckbyxor och en tjock jacka.
På kvällen så tände jag och pappa på gravarna och sen for jag till lovis. Jag var äckligt pigg hela dagen. skönt!
men sen så vaknade jag ju som sagt halv ett nästa dag.
nu ska snart handikapp bruden komma. vi kommer se film och bara mysa. känns skönt med en lugn kväll.
Det som däremot svider att tänka på .. det är att skolan börjar på måndag:( vill inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0