hoppas jag inte somnar på studsmattan senare...

Konstigt nog så har jag sovit kring 5-6 timmar inatt:o Trodde jag verkligen inte att jag skulle kunna. Känns jävulskt bra endå(A) ikväll blir det att vaka på ett lan i brattfors. tvivlar på att det kommer att vara kul där.. menmen får hoppas. 

timothy,tobias,filip,simon,evelyn,sofia,elin,moa och jag var hos eve och spelade ett SKIT spel som heter risk det tog år och dagar innan timothy tillslut vann. Efter det så drog alla killar utom filip. Då blev det film och myys tills vi somnade. 
Nä men nu ska jag pallra mig till konsum och shoppa lite candy kanske till ikväll:] 
bilder kommer någon gång , har e ! 

(btw.,.,., ni dör ju inte av att lämna en komentar) 
¨



Alice+el songo=partners

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nästan alltid kul att shoppa. =)

2010-11-05 @ 11:35:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0