I FEEL GOOD!

Dagens shopping runda blev med mormora samt mina kusiner min moster och mormors kompis. Men jag gick för det mesta med Oliver och Mormor.
Olivier var sjukt less, började klaga över allt osv.. jobbigt(A)
Sen när vi skulle äta satt Victor , Petter och Jesper bredvid oss och då skulle såklart alla i mitt bord börja prata om dom... Marieloise sa bla att petter hade så vackra ägon och mormor tyckte victor var riktigt söt och alla andra sa att de kände igen jesper pga hans röda hår. Verkar vara svårt att hålla tyst.
Nu ska jag snart duscha och efter det blir det att fara till Evsor och kanske sova över! taggar till tusen:DD:D:D:DDD:

Shoppingen:  

Tröja: Gina
Linne: Gina
Tröja: Veramoda
Skärp: Veramoda
Tröja: Bikbok
Trosor: Kapphal
Örhängen: Ur och penn







Kommentarer
Postat av: elin

sv: Varse!(a)



Btw, jag har oxå en sån där tröja som du köpt från Gina, fast jag har en svart:)

2010-11-03 @ 17:37:36
URL: http://elinwii.blogg.se/
Postat av: paue

3 för 2, hahah!:D

2010-11-07 @ 18:29:51
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0