gillagillagilla!

Både igår och iförgår så tränade jag ute på konstgräs. fyy så kul! Kallt så in åt h-vete men helt wonderful ändå.
På senaste sunnanå träningen hittade jag i min "schönfeldt" en fliströja, ett bar byxor, en överdragströja och en väska. Flisen är redan en favorit.
Efter den träningen for jag till ett möte inför fotbollslinjen jag ska gå. Sjukt långtråkigt tills jag och klas började prata strunt om ledarna.

Bilderna från tormelinos är ännu inte inskaffade, beror nog på att min energi är på noll, men ska kolla med pappsen om inte han kanske har fått allas bilder.



Kommentarer
Postat av: paulina

OJA GUMMAN ! <3

2011-03-18 @ 17:55:29
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0